بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
شرکت پاکسان نسبت دوره مالی گذشته محقق کرد؛

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی "شپاکسا" 

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی
شرکت پاکسان در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه؛ از تحقق درآمد ۲۷۱ میلیارد تومانی خود خبر داد.
کد خبر : ۲۷۱۲۸۷

بورس نیوز:
شرکت پاکسان با سرمایه ثبت شده ۹۲۲ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۴۷۰ میلیاردتومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به دی‌ماه؛ از تحقق درآمد ۲۷۱ میلیارد تومانی خود خبر داد.

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی

"شپاکسا" در این دوره ماهانه با رشد ۵۶ درصدی خود در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده و سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۳ را آغاز کرده است. 
جمع درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات این شرکت نیز با ۸ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان، رشدی ۱۹ درصدی همراه بوده است.

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی

فعالیت‌های شرکت پاکسان در بازار‌های داخلی و همچنین صادراتی می‌شود که در این ماه حجم درآمد‌های صادراتی "شپاکسا" به ۶ درصد از کیک درآمدی این شرکت رسیده است و مبلغ ۱۷ میلیارد تومانی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی

گفتنی است تمرکز اصلی شرکت پاکسان بر بازار داخلی بوده و از محل فروش محصولات خود به درآمد ۲۵۳ میلیارد تومانی دست یافته است.
 پرفروش‌ترین محصولات "شپاکسا" در بازار داخلی پودر‌های تولیدی این شرکت بوده که با ۱۱۸ میلیارد تومان، ۴۷ درصد از کیک درآمدی این شرکت در بازارداخلی را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم «صابون» تولیدی این شرکت با ۱۱۰ میلیارد تومان، سهم ۴۳ درصدی از فروش در بازار داخلی قرار گرفته است.

رشد ۵۶ درصدی درآمدزایی

شایان ذکر است این نسبت در فروش صادراتی نیز به همین قرار بوده و پودر‌های تولیدی "شپاکسا" پرفروش‌ترین محصول آن بوده است که ۱۶ میلیارد تومان برای این شرکت درآمدزایی داشته است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر